  • Data: 2007-03-09 21:19:08
    Temat: Re: Uzywany komputer - licencja na windows, naklejki itd
    Od: Arek <a...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Markus Sprungk napisał:
    > O, jak ładnie. Sam stwierdziłeś właśnie, że to dowodzi zakupu. Wcześnie
    > twierdziłeś coś zupełnie innego

    Nic takiego nie twierdziłem. Twierdziłem, że faktura zakupu
    NIE JEST ŻADNYM DOWODEM NA LEGALNOŚĆ posiadanego softu.
    I nadal tak twierdzę.

    > Zdefiniuj pojęcie "uprawnienia"

    W semantykę się teraz będziemy bawić?
    To, że posiadasz fakturę zakupu - kiedyś tam - danego egzemplarza
    programu nie oznacza, że go nadal posiadasz legalnie.
    Mogłeś go oddać, zbyć a sobie zostawić bezprawnie zainstalowaną kopię.
    Czy teraz jasno to wyłożyłem?

    > Oryginalny program to także wersja Retail. W jaki sposób udowodnisz, że go
    > nabyłeś a nie ściągnąłeś z sieci P2P?

    A czemu uważasz, że ja mam cokolwiek udowadniać?

    To mi mają udowodnić, że mam nielegalną wersję.

    > Bo Ty go używasz?

    A masz legalne ciuchy na sobie? Buty?
    Zegarek, telewizor w domu itd. ?

    Skoro TY go masz to jest domniemanie, że go masz prawnie.
    Jak ktoś uważa, że jest kradzione/nielegalne to po jego stronie jest
    broszka, żeby to udowodnić.

    > Sprawdzając numer seryjny programu bez problemu udowodnią, że wszedłeś w
    > jego posiadanie nielegalnie. Wystarczy?

    Ale w tym akapicie rozmawiamy o tym, że mam legalny soft, zero faktur,
    naklejek i innych srejek.
    To jak sprawdzą - kto i na jakiej podstawie to zrobi!?- mi numery
    seryjne programu to dlaczego ma wyjść, że jest nielegalny?

    Arek

    --

    www.hipnoza.info