  • Data: 2019-10-22 11:48:30
    Temat: Re: Uzbrojony członek komisji wyborczej
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:5dae28ee$0$17358$6...@n...neostrad
    a.pl...
    W dniu 21.10.2019 o 21:39, J.F. pisze:

    >Może ma, a może nie. Co do zasady powinien mieć do ochrony innych
    >osób
    >ewentualnie.

    Bardziej mi zasade chodzi, skoro sportowiec moze sportowcowi,
    to moze osoba z bronia do ochrony osobistej moze innej osobie z
    zezwoleniem do ochrony osobistej ... ochroniarzowi np.

    >Niestety, musiał by tę rusznikarnię tam uruchomić. To kwestia
    >odpowiednich zabezpieczeń

    A przepis zakazujący przyjac bron poza rusznikarnia jest ?
    A wydac ?
    Pojechac do rusznikarni, zdac, pojechac razem na wybory z bronia w
    kieszeni rusznikarza, odebrac po glosowaniu :-)

    J.