eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoUzasadnienie postanowienia o odmowie przyjęcia skargi kasacyjnej do rozpoznania › Re: Uzasadnienie postanowienia o odmowie przyjęcia skargi kasacyjnej do rozpoznania
  • Data: 2005-09-08 13:36:02
    Temat: Re: Uzasadnienie postanowienia o odmowie przyjęcia skargi kasacyjnej do rozpoznania
    Od: kam <#k...@w...pl#> szukaj wiadomości tego autora

    t...@n...pl napisał(a):
    > Bardzo chętnie skorzystam z Twojej propozycji :) Jeśli tylko masz ochotę na
    > to, to służę dokumentami. Właśnie jestem bardzo ciekawa jak takie
    > uzasadnienie by wyglądało.

    Problem w tym, że dokładnie nic poza zacytowaniem art.393§1 kpc w nim
    nie było, a już na pewno żadnego odniesienia do konkretnej sprawy (to
    często ten sam tekst odbijany na ksero). W sprawie nie występuje istotne
    zagadnienie prawne, nie istnieje potrzeba wykładni przepisów prawnych
    budzących poważne wątpliwości lub wywołujących rozbieżności w
    orzecznictwie sądów wobec czego SN odmawia przyjęcia kasacji do
    rozpoznania.itp
    A teraz już nawet uzasadnienia nie musi być (art.398[9]§2 kpc).
    Cóż, Sąd Najwyższy to nie trzecia instancja.

    KG