  • Data: 2007-11-13 10:16:26
    Temat: Re: Uszkodzona nagrywarka, a rękojmia.
    Od: "sotb" <s...@n...netu> szukaj wiadomości tego autora

    > Jestem pośrednikiem w handlu sprzętem komputerowym.
    > W maju tego roku wysłałem do firmy ASBIS uszkodzoną nagrywarkę LITEON
    > (krótko przed upływem rękojmii/gwarancji). Została wymieniona na nową. Po
    > dacie 23 maja, wraz z nową nagrywarką otrzymałem pismo informujące o 2
    > letniej rękojmii z dopiskiem "upływa 23-05-2007".
    > Nowa nagrywarka znów się zepsuła w październiku (już chyba szajsung się
    > lepiej sprawuje). Wysłałem to do serwisu, a tu sprzęt wraca z informacją,
    > że termin rękojmii minął (!) Jak tak, jak nie? Przecież mam ją od końca
    > maja tego roku?
> [...]

    Okazuje się, że firma ASBIS nie naprawi, ani nie wymieni zepsutej
    nagrywarki, bo rękojmia na wydany nowy sprzęt to tylko długość okresu od
    otrzymania zepsutej do wysłania nowej - tydzień, może dwa. Mimo, że
    producent daje dwuletnią gwarancję, to firma ASBIS również nie wyśle do
    producenta zepsutego sprzętu. Domyślam się, że wydany mi nowy egzemplarz ma
    takową, ale firmy ASBIS to nie interesuje.

    SOTB