eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoUszkodzona nagrywarka, a rękojmia. › Re: Uszkodzona nagrywarka, a rękojmia.
  • Data: 2007-11-13 13:13:40
    Temat: Re: Uszkodzona nagrywarka, a rękojmia.
    Od: "Waldek \"Jakec\" Bulkowski" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Tue, 13 Nov 2007 20:40:56 +0800, Marcin Debowski napisał(a):

    > Dnia 13.11.2007 sotb <s...@n...netu> napisał/a:
    >> Jestem pośrednikiem w handlu sprzętem komputerowym.
    >> W maju tego roku wysłałem do firmy ASBIS uszkodzoną nagrywarkę LITEON
    >> (krótko przed upływem rękojmii/gwarancji). Została wymieniona na nową. Po
    >
    > Dochodziłeś roszczeń z tyt. rękojmi czy gwarancji? Akurat tu jest to
    > ważne. W przypadku gwarancji jej termin biegnie po wymianie od nowa. W
    > przypadku rękojmi, nie.

    Dlaczego uważasz, że termin gwarancji biegnie na nowo? Gwarancja jest
    dobrowolna i w sumie może mieć wszelakie ograniczenia...
    Lite-On chyba od zawsze robił tak, że gwarancja obowiązuje na jakiś tam
    czas liczony od momentu zakupu sprzętu - bez względu na to, czy był
    wymieniany na nowy...

    3mcie się.
    --
    Waldek "Jakec" Bulkowski
    http://film.e-informator.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1