eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoUszkodzona nagrywarka, a rękojmia. › Re: Uszkodzona nagrywarka, a rękojmia.
  • Data: 2007-11-14 08:20:58
    Temat: Re: Uszkodzona nagrywarka, a rękojmia.
    Od: "sotb" <s...@n...netu> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "Waldek "Jakec" Bulkowski" <j...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:1lklucslbzpyr$.k6leiinc24g0.dlg@40tude.net...
    > Dnia Tue, 13 Nov 2007 20:40:56 +0800, Marcin Debowski napisał(a):
    >
    >> Dnia 13.11.2007 sotb <s...@n...netu> napisał/a:
    >>> Jestem pośrednikiem w handlu sprzętem komputerowym.
    >>> W maju tego roku wysłałem do firmy ASBIS uszkodzoną nagrywarkę LITEON
    >>> (krótko przed upływem rękojmii/gwarancji). Została wymieniona na nową.
    >>> Po
    >>
    >> Dochodziłeś roszczeń z tyt. rękojmi czy gwarancji? Akurat tu jest to
    >> ważne. W przypadku gwarancji jej termin biegnie po wymianie od nowa. W
    >> przypadku rękojmi, nie.
    >
    > Dlaczego uważasz, że termin gwarancji biegnie na nowo? Gwarancja jest
    > dobrowolna i w sumie może mieć wszelakie ograniczenia...
    > Lite-On chyba od zawsze robił tak, że gwarancja obowiązuje na jakiś tam
    > czas liczony od momentu zakupu sprzętu - bez względu na to, czy był
    > wymieniany na nowy...

    Hmm. Sądziłem, że jak nagrywajka jest wymieniona na nową to jest gwarancja
    producenta. Muszę to sprawdzić

    SOTB

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1