  • Data: 2005-06-24 11:34:11
    Temat: Re: Usługi na podstawie cywilnoprawnej
    Od: Przemyslaw 'Pshemekan' Plaskowicki <p...@p...name> szukaj wiadomości tego autora

    On 6/23/2005 9:29 PM, Michał Kordulewski wrote :

    > Świadczenie usług - to jest kluczem, a zostało zawarte w temacie.
    >
    > A więc: czy stałe świadczenie usług można realizować wyłącznie w ramach
    > stosunków cywilnoprawnych osoby fizycznej (student; brak stosunku pracy,
    > więc składek emerytalnych)? Czy mogę reklamować się: "Warsztat
    > samochodowy, Jan Kowalski, czynne całą dobę"? Czy do takiej działalności
    > konieczną formą jest DG?

    Johnson miał na myśli, że świadczenie usług z działalnością gospodarczą
    i bez działalności gospodarczej jest oparte na kodeksie cywilnym i jest
    stosunkiem cywilnoprawnym. (Tak samo jak świadczenie usług w ramach
    stosunku pracy).
    Inaczej każda usługa dokonana w dowolny sposób jest uregulowana w
    kodeksie cywilnym.

    --
    Przemyslaw 'Pshemekan' Plaskowicki
    Love: A temporary insanity curable by marriage or by the removal of the