  • Data: 2005-06-24 14:19:51
    Temat: Re: Usługi na podstawie cywilnoprawnej
    Od: Michał Kordulewski <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Johnson miał na myśli, że świadczenie usług z działalnością gospodarczą
    > i bez działalności gospodarczej jest oparte na kodeksie cywilnym i jest
    > stosunkiem cywilnoprawnym. (Tak samo jak świadczenie usług w ramach
    > stosunku pracy).
    > Inaczej każda usługa dokonana w dowolny sposób jest uregulowana w
    > kodeksie cywilnym.

    Rozumiem i oczywiście muszę się zgodzić. Sprawa dotyczyła innego
    spkaktu i, jak mi się zdaje, w pierwszym poście przedstawiłem wszystko
    klarownie. A jeśli tak nie było to precyzowałem w postach kolejnych.

    Paulina już odpowiedziała - przy usługach świadczonych w sposób
    zorganizowany i ciągły konieczną formą świadczenia usług przez osobę
    fizyczną będzie DG. Wyłącznie uregulowania KC nie wystarczą.

    --
    pzdr
    Michał Kordulewski