  • Data: 2011-12-26 16:20:07
    Temat: Re: Urlop na żądanie
    Od: AZ <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2011-12-26, Wojciech Bancer <p...@p...pl> wrote:

    > A czy ja mówię, że na żądaniówki są brane wyłącznie na protesty związkowców???

    Nie, ale ograniczasz sie do sytuacji wystepujacych w 0.0000001%
    przypadkow.

    > Czy skoro nawet w tak jawnych sytuacjach pracodawca ma problem z uzasadnieniem,
    > to czy nie jest oczywiste, że w mniej spektakularnych będzie równie wielki,
    > jak nie większy, problem?

    A czemu ma problem? Skoro naprawde ma uzasadniony powod zeby odmowic to
    raczej nie powinno byc problemu z udowodnieniem.

    > Jak już kopiujecie moje argumenty (własnych u was na razie się nie doszukałem
    > poza "czas pracownika jest święty <tu tup nogą>"), to róbcie to chociaż
    > z sensem.

    Ktore? Czas pracownika jest tak samo swiety jak czas pracodawcy i z
    takiego zalozenia nalezy wyjsc dyskutujac o czymkolwiek. Pracodawca
    zawsze bedzie mowil, ze jego interes jest wazniejszy niz rodzinny wyjazd
    pracownika.

    --
    Artur