  • Data: 2011-12-26 21:02:38
    Temat: Re: Urlop na żądanie
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Wojciech Bancer" <p...@p...pl>

    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    > Tam gdzie jest podkreślone. Występuje jako uczestnik zdarzenia i otrzymał
    > informację by poczekać na policję.

    "Jedziesz do pracy, 8:55 masz dzwona, na szczescie nic Ci sie nie stalo i
    nie trzeba Cie hospitalizowac. Dzwonisz do pracodawcy i mowisz jaka jest
    sytuacja, ze nie dasz rady dotrzec bo musisz czekac na policje, lawete
    ble ble ble. Pracodawca mowi, ze go to w sumie malo interesuje i jezeli
    sie nie stawisz o 9:00 to poniesiesz tego konsekwencje."

    Przeczytałeś całość ? To nie jest twój przypadek choćby Ci się wydawało
    inaczej.

    > Ad personan++.

    Dobra, dobra. Wyjaśnij nam skąd bierzesz te swoje przykłady, których w
    oryginale nie było ?