  • Data: 2011-12-26 12:58:41
    Temat: Re: Urlop na żądanie
    Od: AZ <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2011-12-26, Wojciech Bancer <p...@p...pl> wrote:

    > Pracodawca tak powiedzieć nie może, bo:
    >
    > http://praca.gazetaprawna.pl/artykuly/33597,jak_praw
    idlowo_usprawiedliwic_swoja_nieobecnosc_w_pracy.html
    > -----
    > Wśród przyczyn usprawiedliwiających absencję pracownika można wymienić:
    >
    > * chorobę pracownika lub członka rodziny wymagającego jego osobistej opieki,
    > * sprawowanie opieki nad dzieckiem,
    > * konieczność stawienia się na wezwanie organów administracji, sądu, prokuratury,
    policji,
    > ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    > * odpoczynek po nocnej podróży służbowej.
    > ----
    >
    > Podkreślenie moje. W przypadku wypadku występujesz w charakterze strony
    postępowania
    > i będziesz miał na to papier. Tak się zafiksowałeś na "na żądaniówce", że nie
    zauważasz
    > iż ustawodawca przewidział różnego rodzaju sytuacje i zapisał je w ustawach.

    Dobra, nie ma Policji bo widze, ze szukasz co najprostsze. Wjezdzasz
    komus w kufer, Policji nie trzeba, karetki tez nie. Czekacie z klientem
    na lawete, podpisujecie oswiadczenie - to nie trwa 5 minut. Szef to
    idiota ktory nie rozumie najprostszych rzeczy i co dalej?

    > Zauważ też, że ja nie neguję instytucji "urlopu na żądanie". Po prostu uważam,
    > że analogia "delegacji" jest nietrafiona i przedstawiłem dlaczego.

    Czemu? Pokazuje, ze pracodawca ma furtke a pracownik juz nie.

    --
    Artur