    From: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[WYTNIJ-TO]nteria.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Uporczywe hałasowanie
    Date: Sun, 17 Aug 2003 18:44:55 +0200

    news:bho78q$8q6$1@serwus.bnet.pl...

    > Nie, bo nie remontowałem.

    No to wierzę, że jak zaczniesz remontować to oblecisz wszystkich sąsiadów.
    Nawet jak będziesz kolejny raz tapetował bo na przykład sasiad zza ściany
    może mieć alergię na klej do tapet :PPP

    > No widzisz! Nie przeszkadza Ci! Jest więc widać mniej uciżliwy niż nagłe
    > zaatakowanie młotem pneumatycznym.

    Może po prostu jestem bardziej wyrozumiała?

    > Właśnie dlatego. Jeśli ktoś wytrzymuje ciągłe wrzeszczenie dziecka, to mu
    > młot pneumatyczny niestraszny :-P

    Wydaje mi się, że poziom Twoich argumentów jest rozpaczliwie niski. Dalej
    niewyspany? Dla informacji - niemowlaki płaczą przecietnie 3.5h na dobę -
    mój chyba tyle nie wyrabia w skali miesiaca. Skadinąd jestem przekonana ze
    płacz niemowlaka za ścianą też by Cię pewnie doprowadzał do szewskiej
    pasji?:-)

    >A więc zostałaś POWIADOMIONA.

    W Twoim mniemaniu nie. Przecież sąsiad nie zapukał i nie zapytał mnie o
    zgodę płaszcząc się na wycieraczce. Gdybyś był na moim miejscu to pewnie
    zrobiłbyś "halo" o to, że kartka nie była odpowiednio duża i nie była
    wyeskponowana w takim miejscu aby każdy lokator mógł się zapoznać z jej
    treścią.

    HaNkA