  • Data: 2016-06-23 15:05:14
    Temat: Re: Unia Europejska chroni oszustów i złodziei
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    >Unijne organy przyczepiły się właśnie do automatycznego nakładania
    >kar przez UOKIK na przedsiębiorców za stosowanie w swoich umowach
    >klauzul niedozwolonych.
    >Tak nie można mówi unia. Idźcie do sądu i jak po kilku latach
    >udowodnicie że białe jest białe a czarne jest czarne to może
    >pozwolimy wam ukarać firmę co oszukiwała klientów na miliony.
    >A na razie kary do zwrotu.
    >Żałość

    A mnie sie zajecie tematem podoba, i oczekuje jakiejs dobrej zmiany.
    Bo teraz jest tak:
    Firma A zastosowala jakas formule. Jednemu z klientow sie nie
    spodobala - podal ja do sadu.
    Firma A moze wynajela kiepskiego prawnika, moze to dla niej
    nieistotne, moze to jakis margines dzialalnosci, moze sie jej nie
    chcialo po sadach wloczyc - i sad stwierdzil, ze to klauzula
    niedozwolona.

    A ja mam firme B, w ktorej taka klauzula jest stosowana od dawna,
    uzasadniona, klienci sie nie skarza, i powiedzmy, ze bylbym w stanie
    przekonac sad, ze to jest dobra i potrzebna formula. Ale nikt sie mnie
    nie pyta. Nikt nie daje szansy sie wypowiedziec.

    >PS. Co będzie następne? Policja, Straż Miejska, Urząd skarbowy,
    >Sanepid, inspekcja pracy...
    >Co kur... jest? Brukselskie biurwy się naćpały czy robią to
    >specjalnie?

    No, ale w w/w instytucjach masz jednak prawo odwolac sie do sadu ...

    J.