  • Data: 2010-06-01 11:31:25
    Temat: Re: Umowa o pracę a DG
    Od: Herald <h...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 31 May 2010 20:33:18 +0200, Damian napisał(a):

    > Choćby rentowa 6% w podziale 1,5/4,5 :)

    Nie prawda.
    To co próbujesz opisać to składka na SUS wynikająca ze stosunku umowy o
    pracę (lub zlecenie, ew. o dzieło ze swoim pracownikiem).
    Nie prawdą jest że składka rentowa jest płacona "nie w całości".
    Od pracownika potrącana jest w wysokości 1,5% z brutta i tyle jest mu
    pobierane przez płatnika. To że płatnik płaci z tego tytułu kolejną składkę
    w wysokości 4,5% - jest jego wydatkiem.
    Więc twierdzenie że którakolwiek składka jest płacona w części - mija się z
    prawdą i nie jest rzetelna.

    > Ile odliczyć mogę, wiem, gdyz właśnie to robię :)

    I bardzo dobrze :)

    > a nie pozostałe koszty prowadzenia działalności, które w każdym przypadku są
    > przecież różne, prawda?

    Zaiste - prawda.