  • Data: 2010-05-31 18:33:18
    Temat: Re: Umowa o pracę a DG
    Od: Damian <d...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Herald pisze:

    > Tak dla relaksu - która inna składka jest do zapłaty w "nie całości"? ;)

    Choćby rentowa 6% w podziale 1,5/4,5 :) Ale przecież sens mojej
    wypowiedzi był inny.

    > Nie siej fermentu chopie, nie siej :))
    > Odliczyć możesz tylko 7,75% z zapłaconej składki a nie pełną składkę, która
    > jeszcze na razie wynosi 9% (owe 233,32zł).

    Ile odliczyć mogę, wiem, gdyz właśnie to robię :)

    > Hehe, ładnie policzyłeś podatek :)))
    > Teraz powiedz jeszcze ile przyłożą KP tym pytającym :))
    > Oczywiście nie świadczysz usługi transportu na rzecz swojego pracodawcy -
    > prawda? :)))

    Opisałem mój przypadek, przy mojej formie opodatkowania.

    > Ku..a spadłem z krzesła :)))))))
    > Poczytaj co to jest "koszt prowadzenia działalności" :))

    Jeśli wczytasz się zapytanie pytającego, wywnioskujesz, iż chodziło
    raczej o obowiązkową daninę na rzecz państwa, a nie pozostałe koszty
    prowadzenia działalności, które w każdym przypadku są przecież różne,
    prawda?

    Pozdrawiam
    Damian