  • Data: 2005-11-20 22:22:50
    Temat: Re: Umowa notarialna darowizny
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    meg wrote:
    > Zapomniałam jeszcze zapytać, czy to podlega podatkowi, albo rejestracji w US ?

    Nie wiem jak to jest w stosunku do dzieci.
    Ale przy takiej kwocie to i tak się nie załapiesz.
    Pobranie i odprowadzenie podatku należało do obowiązków notariusza.
    Ty już się z tym fatygować do US nie musisz.
    przeczytaj dokładnie co jest napisane na końcu tej umowy notarialnej.
    Powinny być dokładnie wymienione kwoty jakie zostały pobrane i na co.