  • Data: 2011-07-21 07:58:24
    Temat: Re: Umowa internetowa
    Od: "Wojciech \"Spook\" Sura" <wojciech.sura_no@spam_poczta.medi.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 21-07-2011 o 09:17:53 mvoicem <m...@g...com> napisał(a):
    > No to w takim układzie, jeżeli się udokumentuje ten niezwykły układ
    > przycisków - to wydaje mi się że umowa nie obowiązuje.

    Prawdę mówiąc, tu jest pewien problem: w jaki sposób udokumentować? Ok,
    zrobiłem screenshota, ale co to za dowód? W każdej chwili można odpalić
    Photoshopa i dopisać na przycisku ci mi się żywnie spodoba (a przy
    odrobinie dobrej woli można zrobić to w taki sposób, że nie będzie dało
    się stwierdzić fałszerstwa). Co w takim wypadku jest dostatecznym dowodem,
    który mógłby zostać uznany przez sąd?

    Oczywiście pytam zupełnie teoretycznie, bo ani mi w głowie łamanie
    postanowień usługi, z której na dobrą sprawę prawie nie korzystam :)

    > Z drugiej strony, jeżeli to jest regulamin usługi, to może obowiązywać
    > nawet mimo braku w ogóle okienka z treścią umowy.

    Dobrze, ale to nie zmienia faktu, że żeby jakakolwiek umowa mnie
    obowiązywała, to muszę wyrazić zgodę na jej postanowienia. W przypadku HTC
    Sense to jest jedyne miejsce, gdzie zostały wyświetlone jakiekolwiek
    postanowienia, a ja je jawnie zignorowałem poprzez kliknięcie
    odpowiedniego przycisku.

    > p. m.

    Pozdrawiam -- Spook.