    From: " Marcin K" <a...@W...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Umorzenie dochodzenia
    Date: Sat, 23 Dec 2006 15:01:21 +0000 (UTC)

    > Czyli mam rozumieć, że po prostu jest jakieś tam pismo
    > z datą załóżmy grudniową wpisaną jako data sporządzenia,
    > które Ty dostałeś w styczniu?

    Oj, nie ironizuj.

    Nie dostałem żadnego pisma, ani "w grudniu", ani "w styczniu", a organ
    prowadził sprawę tak, jakbym tego pisma nie dostał.
    Tyle, że prowadził ją źle i trafiła do sądu.
    Wtedy nagle okazało się, że wszystko jest gites, bo odpowiednie zawiadomienie
    oczywiście zostało do mnie "w grudniu" skierowane, a nawet cudownie odnalazła
    się jego kopia (dowód doręczenia nietety organowi "zaginął"). Sprawa była tak
    zwalona, że sąd nawet nie dotarł do tego miejsca, kiedy stwierdzał nieważność
    decyzji.
    Organ (jednoosobowy) zachował się wyjątkowo kretyńsko (brak dowodu doręczenia
    i tak "kładł" całą sprawę), ale Art. 270 nie przewiduje głupoty jako
    usprawiedliwienia. Poza tym organ nadal traktuje ten dokument tak, jakby
    faktycznie został wydany zgodnie z prawem, więc chiałbym go
    zawczasu "uwalić", żeby oszczędzić sobie dalszego bicia piany przed sądami
    administracyjnymi.

    Teraz jasne? To co Pan Mecenas radzi? ;-)
    Zażalenie?