  • Data: 2012-10-15 22:18:22
    Temat: Re: Udostepnianie w sieci nagran emitowanych w RTV
    Od: z <z...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-10-15 22:06, witek pisze:

    > i chciałbym, żeby za opracowane przeze mnie czcionki tez mi ktoś
    > zapłacił jeśli moja praca mu sie spodobał.
    > Usiądź i opracuj nowy krój czcionek. zobaczysz ile przy tym roboty.

    Ale za poszczególne litery, nuty już nie płacisz.
    Dlaczego przecież ktoś to wymyślił a Ty za darmo czerpiesz z jego
    wynalazku :-)

    > Jesli zostanie wykorzystany dokładnie w takim samym celu jak opracował
    > to Apple, to oczywiscie, ze im sie nie dziwię, że nie chcą aby ktoś to
    > wykorzystywał.

    A dla mnie to głupie. Tak samo jak zasuwka :-)

    > No włąsnie. W drugą stronę też to obowiązuje.
    > Chcesz korzystać z cudzej pracy to wypadałoby za to zapłacić.

    To wymyśl prosty i łatwy sposób na zabezpieczenie się przed skopiowaniem
    w sieci.
    Tak jest jeden sposób. Wyłączyć internet ale wszyscy wolelibyśmy jakiś
    mądrzejszy, realniejszy i nie kosztujący fortuny.

    Ale zdaje się, że za uczenie kolegi dostałeś wynagrodzenie.
    > Albo od pracodawcy, albo od kolegi, albo od samego siebie jeśli mu to
    > dałeś za darmo.

    Nie dostałem. Podpatrzył mimochodem. Ani ja go specjalnie nie uczyłem
    ani on specjalnie tego nie zrobił w złych zamiarach (wygryzienia mnie z
    firmy) Chciał po prostu jak najlepiej wykonywać swoją pracę.
    Czy mogę go pozwać. Jest taki przepis? Dam radę wydusić kasę?
    NIE.

    Muszę jakoś z tym żyć