  • Data: 2012-10-16 07:27:19
    Temat: Re: Udostepnianie w sieci nagran emitowanych w RTV
    Od: z <z...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-10-15 23:49, witek pisze:
    > Ja nie twierdzę, że za wszystko masz płacić.
    > Natomiast ci co nie chcą za darmo rozdawać swoich prac powinni chyba
    > miec do tego prawo?

    Prawo masz ale nie domagaj się uprzywilejowania.
    Jeśli nie chcesz mieszać w to państwa i pozostawić tylko prawidłom
    rynkowym to dlaczego popierasz uprzywilejowanie w prawodawstwie dla
    siebie. Bo to Twoja kasa? Dlaczego? To jest przecież dyskryminacja.
    Dlaczego naginasz prawo własności (normalne prawo własności) do swoich
    celów. Dlaczego masz być lepiej traktowany i zabezpieczany przed
    _zagrożeniami jakie niesie rynek i nowoczesna technika_ niż inni
    przedsiębiorcy. Dlaczego???
    Przecież dzieło o unikalnym indywidualnym charakterze może też spłodzić
    glazurnik, tynkarz, czy inny rzemieślnik.
    Przemyśl to a potem bądź bardziej elastyczny w dochodzeniu swojego.
    I to wszystko w kontekście nie możności ukrócenia piractwa w necie.
    Może się skończyć tak że w pogoni za kasą świat oleje Twoje prawa,
    zostawi samemu sobie bo braknie pomysłu bo będą ważniejsze sprawy na
    głowie, będziesz musiał sam ścigać w necie bez środków, narzędzi...
    Może bezpieczniejszy byłby taki ryczałt internetowy?
    Może to nie będzie mniej kasy tylko sporo więcej?
    Negowanie dla zasady w obliczu zagrożenia "twórcze" nie jest :-)