  • Data: 2012-10-16 22:40:15
    Temat: Re: Udostepnianie w sieci nagran emitowanych w RTV
    Od: "T.V." <s...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 15 Oct 2012 16:51:06 -0500, witek napisał(a):

    > zapewne osoba której sprzedałem. Co nie oznacza, ze osoba trzecia ma
    > prawo z tego korzystac w swoich celach zarobkowych.
    > Nie udostepniam swoich prac za darmo bo to jest moja praca.

    Wracajac do meritum - moge na portalach rodzinie i znajomym udostepniac
    filmy (glownie chodzi tu o bajki dla dzieci) i muzyke - pop,rock .... Bo to
    to pytalem w tym watku.

    W sumie przyznam sie szczerze, ze w jakis sposob rozumie domaganie sie
    Twojej wlasnosci intelektualnej ktorej piszesz - prace, domumentacja, czy
    nawet programy komputerowe itd...
    Ale multimedia? muzyka, film, bajka?
    Po to place abonament RTV aby z tego czerpac, a ze udostepniam? Moze ktos
    byl w pracy a chcialby sobie posluchac, obejrzec cos co go ominelo.
    Sadze, ze ustawe nalezy poprawic i zezwolic na udostepnianie rzeczy, ktore
    juz raz byly puszczone w "eter" czy to publiczny czy nie i nie karac ludzi
    za to ze chca pomagac innym w zdobyciu informacji/rozrywki ktora i tak byla
    udostepniona spoleczenstwu.

    T.V.