  • Data: 2012-10-16 16:02:12
    Temat: Re: Udostepnianie w sieci nagran emitowanych w RTV
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2012-10-16 15:18, Użytkownik z napisał:

    > No dobra. Jak na sprzęt Combo za 300 zł oferuje dobry stosunek jakości
    > do ceny :-)
    > I jest oparty na nowym procesorze w którym to podobno sprzętowo
    > zaimplementowano ochronę praw autorskich (kodowania nagrań)
    > Mam nadzieję że ta tendencja się nie rozwinie w innych fajniejszych
    > sprzętach :-)

    Oczywiście że się nie rozwinie. Ktoś wypuści coś podobnego ale
    bez kodowania zapisanego pliku i kupujący się rzucą na ten produkt.
    Za pół roku wszyscy będą oferować takie urządzenia bez kodowania.
    Będzie to tak jak z odtwarzaczami muzycznymi, najpierw tylko
    z obsługą DRM potem z olewaniem wskazań DRM.