  • Data: 2012-10-16 09:32:46
    Temat: Re: Udostepnianie w sieci nagran emitowanych w RTV
    Od: z <z...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-10-16 08:56, z pisze:
    > A może zakazać posiadania. To byłby jakiś sposób. Byłoby to ograniczenie
    > praw obywatela które do tej pory posiadał.
    > Być może ludzie się na to zgodzą. Zagłosują i to przełkną. ;-)

    Właśnie napatoczyłem się na zastosowanie takiego ograniczenia w praktyce.
    Producenci tunerów sat, dvb-t stosując najnowsze procesory utrudniają
    życie klientom kodując nagranie pliki w ten sposób że mogą one być
    odtwarzane tylko na urządzeniu na którym zostały nagrane. Nie da się tak
    jak kiedyś bywało nagrać programu na kasetę VHS i tej kasety włożyć do
    innego odtwarzacza w innym pokoju. Dotyczy to tylko nagrań z programów
    płatnych kodowanych ale jest to ograniczenie na które ja się NIE
    ZGADZAM. Dlatego zakupiłem starszy "lepszy" model tunera :-)
    To jest cichcem wprowadzane utrudnianie ludziom życia, naruszanie ich
    praw. PA się panoszy i rozpycha łokciami fundamentalistycznie trzymając
    się przestarzałych przepisów. Na to zgody nie ma! :-)