    From: "AgaS" <g...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: UMOWA NA CZAS OKREŚLONY-rozwiązanie
    Date: Tue, 18 Jul 2006 22:02:02 +0200

    Użytkownik "szpinaq" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:7f16.000001a1.44bce6a9@newsgate.onet.pl...
    > Witam,
    > Chcę rozwiązać umowę o pracę za wypowiedzeniem. Umowa jest na
    > czas określony 9 msc i strony zawarły w umowie klauzulę
    > dopuszczającą jej wcześniejsze rozwiązanie przez wypowiedzenie ( w
    terminie
    > 2 tyg.). Umowę chcę rozwiązać z końcem sierpnia, by od początku września
    podjąć
    > pracę w nowym miejscu.
    > Problem polega na tym, że okres wypowiedzenia pokryje się z planowanym 3
    > tygodniowym urlopem.Czy pracodawca ma prawo cofnąć urlop? Czy 2 tygodnie
> [...]

    Dwutygodniowy okres wypowiedzenia zaczyna się od poniedziałku i trwa do
    soboty następnego tygodnia. Wypowiedzenie powinno być złożone do końca
    tygodnia poprzedzającego planowany okres wypowiedzenia. Dla jasności podam
    na konkretnych datach:
    - wypowiedzenia składasz do 18 sierpnia (lub 19 jeśli to dzień pracy w
    zakładzie),
    - okres wypowiedzenie trwa wówczas od 21 sierpnia do 2 września.

    Co do urlopu, jeśli był zaplanowany to tylko z ważnych przyczyn można
    zmieniać jego termin. Ale życie jest życiem i różne rzeczy w tej kwestii
    moga się zdażyć :))

    Pozdrawiam,
    Aga