  • Data: 2006-07-19 03:17:34
    Temat: Re: UMOWA NA CZAS OKREŚLONY-rozwiązanie
    Od: "szpinaq" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Dwutygodniowy okres wypowiedzenia zaczyna się od poniedziałku i trwa do
    > soboty następnego tygodnia.  Wypowiedzenie powinno być złożone do końca
    > tygodnia poprzedzającego planowany okres wypowiedzenia. Dla jasności podam
    > na konkretnych datach:
    > - wypowiedzenia składasz do 18 sierpnia (lub 19 jeśli to dzień pracy w
    > zakładzie),
    > - okres wypowiedzenie trwa wówczas od 21 sierpnia do 2 września.

    Dziękuję za odpowiedż.
    Czy w takiej sytuacji mogę złożyć wypowiedzenie będąc na urlopie?
    Czy mogę wysłać wypowiedzenie pocztą?
    Czy urlop wyklucza tego typu posunięcia? (Chciałabym złożyć wypowiedzenie
    dokładnie 2 tygodnie przed planowanym odejściem,by nie dać pracodawcy
    możliwości,by jako pierwszy rozwiązał umowę ze mną - bo zależy mi na ciągłości
    okresu zatrudnienia).
    Dziękuję za życzliwość.
    szpinaq