    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Tylko skąd to zaskoczenie?
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <6163d0ad$0$525$65785112@news.neostrada.pl>
    <gD39J.1518706$ed3f.578912@fx14.ams1>
    <d7dg0yzhkom1$.4jzg8x6u2j4e.dlg@40tude.net>
    <61654ee0$0$499$65785112@news.neostrada.pl> <sk3vp2$vle$1@gioia.aioe.org>
    <1nbwzjlxan084$.fzkeunuz42uj.dlg@40tude.net>
    <sk44af$152s$1@gioia.aioe.org>
    Date: Tue, 12 Oct 2021 16:48:13 +0200

    On Tue, 12 Oct 2021 15:58:36 +0200, Kviat wrote:

    > Zgadnij.

    A co bede zgadywal.

    > Tyle razy temat wałkowany, a ty dalej bredzisz w kółko to samo.
    >
    > Podaj przykład dyrektora szkoły, który w reakcji na zgłoszenie pedofilii
    > przeniósł nauczyciela do innej szkoły na drugi koniec Polski, albo od
    > razu na inny kontynent.

    Takich mozliwosci to dyrektor nie ma.
    Ale moze wziac kolege na rozmowe "wiesz Zdzichu, mam tu taki donos ...
    pomysl, czy sie nie chcesz zwolnic i przeniesc do innej szkoly.
    Znam kuratora i paru innych dyrektorow".

    > Zgłoszenie sprawy prokuraturze, to faktycznie nic.

    Jak nie ma konkretow, to jakby nic.
    Bo co prokuratura zrobi?
    "Przyjrzy sie" nauczycielowi, czy na przesluchanie wezwie i spyta czy
    to prawda?

    troche inna sprawa, jak sa znani zglaszajacy.

    > Na pewno daje też papiery do podpisania, że zgłaszający zachowa
    > milczenie pod groźbą ekskomuniki ze szkoły i pójścia do piekła, a tak w
    > ogóle to niech zgłaszający wypierdala, bo dotyk konsekrowanych rąk
    > nauczyciela, to zaszczyt dla ucznia, więc niech nie zawraca głowy głupotami.

    A co - tak biskup kogos potraktowal?

    Bo prokurator to zacznie od "musze pana/pania uprzedzic o
    odpowiedzialnosci karnej za skladanie falszywych zeznan, tudziez za
    oczernianie niewinnych osob". I rodzicom dziecka to powie.
    Potem cos bedzie o zakazie ujawniania materialow ze sledztwa :-)

    No ale przejdzmy do meritum ... dlaczego rodzic poszedl do dyrektora i
    informuje go "w zaufaniu"?

    J.