    From: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Tylko skąd to zaskoczenie?
    Date: Tue, 12 Oct 2021 15:58:36 +0200
    <6163d0ad$0$525$65785112@news.neostrada.pl>
    <gD39J.1518706$ed3f.578912@fx14.ams1>
    <d7dg0yzhkom1$.4jzg8x6u2j4e.dlg@40tude.net>
    <61654ee0$0$499$65785112@news.neostrada.pl> <sk3vp2$vle$1@gioia.aioe.org>
    <1nbwzjlxan084$.fzkeunuz42uj.dlg@40tude.net>

    W dniu 12.10.2021 o 14:48, J.F pisze:

    > A ty co bys zrobil, gdybys byl dyrektorem szkoly?

    Zgadnij.

    > Bo mnie sie widzi, ze przecietny dyrektor to zrobi
    > a) dokladnie to samo co powyzej

    Tyle razy temat wałkowany, a ty dalej bredzisz w kółko to samo.

    Podaj przykład dyrektora szkoły, który w reakcji na zgłoszenie pedofilii
    przeniósł nauczyciela do innej szkoły na drugi koniec Polski, albo od
    razu na inny kontynent.

    > b) nic - mowi "prosze powiadomic prokurature", czy ewentualnie sama
    > powiadamia, jesli ma jakis konkret - tzn np anonimowe powiadomienie
    > na pismie ... a dalej powie "ja nic nie widzialem, nic nie slyszalem,
    > kazali przekazywac organom, to przekazuje" ...

    Zgłoszenie sprawy prokuraturze, to faktycznie nic.

    Na pewno daje też papiery do podpisania, że zgłaszający zachowa
    milczenie pod groźbą ekskomuniki ze szkoły i pójścia do piekła, a tak w
    ogóle to niech zgłaszający wypierdala, bo dotyk konsekrowanych rąk
    nauczyciela, to zaszczyt dla ucznia, więc niech nie zawraca głowy głupotami.

    Masz jeszcze jakieś wątpliwości?
    Śmiało pytaj.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr