  • Data: 2021-10-12 14:48:40
    Temat: Re: Tylko skąd to zaskoczenie?
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 12 Oct 2021 14:41:04 +0200, Kviat wrote:

    > ...na inną parafię, albo na mniej cywilizowany kontynent w celu
    > ułatwienia mu kontaktu z innymi potencjalnymi ofiarami

    > Ale normalni ludzie widzą, bo to nic skomplikowanego.
    > Zgadnij co robi władza szkoły, gdy ma doniesienie o jakimś nauczycielu.

    A ty co bys zrobil, gdybys byl dyrektorem szkoly?

    Bo mnie sie widzi, ze przecietny dyrektor to zrobi
    a) dokladnie to samo co powyzej

    b) nic - mowi "prosze powiadomic prokurature", czy ewentualnie sama
    powiadamia, jesli ma jakis konkret - tzn np anonimowe powiadomienie
    na pismie ... a dalej powie "ja nic nie widzialem, nic nie slyszalem,
    kazali przekazywac organom, to przekazuje" ...

    J.