  • Data: 2021-10-12 15:44:29
    Temat: Re: Tylko skąd to zaskoczenie?
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 12 Oct 2021 14:57:06 +0200, Kviat wrote:

    > Ludzie byli na Księżycu. Przypuszczam, że dostali zadanie wylądować na
    > Księżycu i za to im zapłacili. Nie wiem co potrafią, nie czytałem
    > raportu i nie wiem jak to zrobili, ale im bardziej ufam niż bredzeniu
    > foliarzy o filmowaniu tego w magazynie gdzieś na pustyni.

    Powrotu do zdrowia zycze.

    Roznica taka, ze obecnosc na Ksiezycu mozna jakos tam zweryfikowac
    (*), a skoro dolecieli, to widac cos potrafia.

    A tu trzeba bylo tylko raport napisac.
    Pisac to prawie kazdy umie :-)

    (*) choc tak po prawdzie ... ile by kosztowal w Hollywood film z
    ladowania na ksiezycu ? A skad wiesz, ze tam byli ? :-)

    > Uświadom mnie czego nie uwzględnili. I jak bardzo zmienia to wyniki.

    Nie wiem, tez nie czytalem raportu.
    Wiem za to, jak latwo sie pomylic w statystyce, i jak latwo mozna
    zmanipulowac wyniki.

    > Nie, nie zasiadają.

    No jakze smiesz watpic, minister mialby zatrudnic jakis ignorantow
    zamiast fachowcow ?

    P.S. Jakbym nie czytal wczeniejszego raportu, jakbym nie wiedzial
    jakie podkomisja ma zadanie, to pewnie bym uwierzyl w raport
    Maciarewicza. Dobitnie/sugestywnie napisany.

    Ale ... przeciez w Smolensku nie bylem, wraku nie widzialem,
    to moze ci pierwsi klamali ? :-)

    J.