    From: " " <a...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Tu można poprzeć ks.Tadeusza Isakowicz-Zalewskiego
    Date: Sat, 17 Jun 2006 16:37:37 +0000 (UTC)

    > to by trzeba św. Pawła zapytać ;)
    Św. Paweł się nawrócił i wszyscy wiedzieli kim był wcześniej.
    To inna sytuacja, nie pasująca do omawianej.

    > widać jestem nienormalny, bo po informacjach o ks. Malińskim nie
    > uznałem, że jego książki straciły na aktualności :)
    Nie czytałam i nie czytam. Ta sytuacja też nie pasuje do Św. Pawła, bowiem u
    Św. Pawła nastąpiła konkretna przemiana, a tego tu nie widać.
    Po za tym jednak nikt bezkrytycznie korzystał z metod działania Św. Pawła, z
    przed przemiany.

    > nigdzie nie ma danych, że kiedykolwiek została naruszona tajemnica
    > spowiedzi.
    To zdanie napisałeś chyba na wyrost.

    > dobro pod przymusem?
    > nie wiem czy to jest najlepsze wyjście
    Dlaczego więc nie krytykujesz dobra pod przymusem jakie nakazał Dziwisz
    Zaleskiemu?

    > samo podanie nazwisk bez dokładnego wyjaśnienia dlaczego niczego nie da.
    Nie widać , żeby ktokolwiek przymierzał się do ujawnienia teczek,

    > A w tej chwili nie ma procedur rozróżniających.
    Procedury odróżniające będą drogie i służą jedynie mydleniu oczu, by opóźnić
    ujawnienie prawdy.

    > Wspomnij słowa Papieża na pielgrzymce. Nie możemy być aroganckimi
    > sędziami przeszłości.
    Ja nie sądzę przeszłości, ja chcę ją znać, papież zaś mówił też o
    relatywizmie.

    > ano to, że nic dobrego z tego nie wyniknie.
    Zrozumienie siebie nie jest dobre?