  • Data: 2006-06-17 18:49:02
    Temat: Re: Tu można poprzeć ks.Tadeusza Isakowicz-Zalewskiego
    Od: stern <s...@0...pl> szukaj wiadomości tego autora

    a...@N...gazeta.pl napisał(a):
    > Raczej nie, ja chce mieć wybór, i nie chcę by ludzie prawi byli nadal
    > krzywdzeni przez ludzi związanych z UB, tak jak jest teraz.

    aha,
    wszechobecni agenci. Mam inną wizje rzeczywistości

    > Nie wiem, nie czytałam tych książek, ale przed przeczytaniem takiej książki
    > wolałabym się jednak zapoznać z teczką autora.
    > Wybieram jednak teksty bliższe faktom, niż rozważania, które jednak są
    > odmianą beletrystyki.

    że jak ?
    pytam o konkretne decyzje co do konkretnej osoby.
    To jest beletrystyka ?

    > Audycja telewizyjna w tym tygodniu o 22, chyba w środę, chyba w TVP1, na
    > temat między innymi ks Zaleskiego.
    > Była reklamowana wielokrotnie wcześniej migawką mówiącą właśnie to złamaniu
    > tajemnicy spowiedzi.

    rotfl,
    a ja w prasie czytalem, że wieloryb płynął w górę Wisły.
    i widziałem jak ktoś na margarynie latał, taka była lekka.
    o fakty poproszę, nie o reklamowe bzdury.

    > Jednak zabronił w intencji dobra. Odpowiem twoim pytaniem: Dobro pod
    > przymusem?

    zabronił w celu (zapewne) siania fermentu i niszczenia ludzi
    odpowiedzialnością zbiorową. To czy wyniknie z tego coś dobrego dopiero
    się okaże.

    > Jestem za otwarciem teczek dla wszystkich, to nie ma nic wspólnego ze
    > zrównywaniem ludzi, za to ma dużo z odróżnianiem ludzi.

    nie zauważyłem,
    nie w sytuacji gdy wystarczające będzie ujawnienie nazwisk TW.
    A przecież to wystarczy, prawda?

    > Przeciwnie, chcę znać zawartość teczek, nie interesuje mnie zaś cudza ocena
    > tych faktów, a każda komisja jest dla mnie cudzą oceną.

    to zgłoś się do pracy w IPN.
    będziesz miał nieograniczony dostęp.
    Albo złóż taki projekt ustawy, pogadaj z posłami, wynajmij kogoś, napisz.

    > Nie rozumiem twojego porównania do igrzysk.
    > Żeby były igrzyska potrzebny jest sędzia - a więc procedura - komisja, ja
    > właśnie tego nie chcę , to ty dążysz do tego.

    rotfl.
    sędziami są media i tacy jak ty,
    Ci którzy lubią rzucać się na nazwiska, bez niepotrzebnego "przedłużania".

    > Skoro wszyscy kradli, to może był głód?

    to może mieli powody donosić?

    --
    http://bdp.e-wro.com GG: 4494911