  • Data: 2006-06-16 18:43:28
    Temat: Re: Tu można poprzeć ks.Tadeusza Isakowicz-Zalewskiego
    Od: " " <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A jakie Ty znasz realia i konsekwencje działania UB.
    To pytanie nie na temat, bo nawet jak się nie znam, co zarzucasz mi,
    to w swym uzasadnieniu oparłam się na autorytecie księdza,
    a więc człowieka, którego szanujesz,
    dlaczego więc nieznajomość realiów uważasz za wadę?

    > Byłeś kiedyś w sytuacji gdy miałeś do wyboru zdrowie
    > lub życie najbliższych albo podpisanie "kwitu"?.
    Nie.

    > Byłeś katowany
    Nie, ale mój dziadek był i IPN odmówił mi dostępu do teczki dziadka.

    > Więc nie pieprz idiotyzmów.
    Proszę o bardziej rzeczowe argumenty.

    > Spójrz jakie mają prawa zabójcy,
    > a jakie osoby posądzone o kłamstwo lustracyjne.
    Nie rozumiem tego pytania. Czy pod słowem "zabójcy"
    masz na myśli takich UBowców jak Piotrowski,
    czy też zwyczajnych rzezimieszków?

    > Kilku szczyli robi karierę na tak zwanych teczkach
    > a banda półgłówków ma się czym podniecać.
    Ja obecną sytuację rozumiem inaczej:
    Kilku UBowców robi karierę dzięki szantarzowaniu teczkami
    własnych podwładnych i konkurencji,
    a społeczeństwo nie ma możliwości ___skutecznego___ sprzeciwu.

    Czy czytałeś komentarze internałtów na temat przeprosin Dziwisza?
    Prawie nie było głosów popierających , zdecydowana większość była
    krytyczna, a oto kilka wypowiedzi z interii:
    (format przez zwykłe kopiowanie,
    więc najpierw temat=początek wypowiedzi, potem kto i kiedy,
    potem ciąg dalszy, żaden z nich nie jest moim komentarzem)

    Księze Kardynale: po co taka szopka? przeprosiny to jedno
    Mandos the Ainur /dzisiaj 13:50/ a odsunięcie zdrajców od wpływu na Kościół
    i sączenia relatywizmu moralnego, to drugie. Zatem, pożałowania godna taka
    pokazówka :/ bo kapusie w sutannach dalej pełnią różne funkcje w Kosciele, na
    uczelniach katolickich itd. i nie ma rozliczenia! Kpina!

    Wielce Szanowny Księże Kardynale - to bardzo wspaniały gest przepraszać swych
    wiernych za
    Kazimierz /dzisiaj 13:38/ niegodziwość księży, z którymi Eminencja nie
    miała niczego wspólnego. To jednak za mało. Oczekujemy większej skruchy
    grzeszników, stanowczego aktu pokory, wyznania win i ZADOŚĆUCZYNIENIA
    poszkodowanym. Wielkości serca i przebaczenia należy oczekiwać OD
    poszkodowanych a nie udzielać grzesznym w imieniu poszkodowanych. Tłumienie
    działań zmierzających do oczyszczenia Kościoła zamieni prośbę o wybaczenie w
    pusty akt sztucznej pokory, pyszałkowatej grupy grzeszników.

    To za mało. Ujawnić i odebrać im prawo spowiedzi, bo pewnie nadal kapują.
    Hans Jeger /dzisiaj 13:27/ Zresztą nie da się ukryć, iż historia KK to
    jedno wielkie szambo:)

    Tylko przeprosiny?
    logorytm /dzisiaj 13:26/ I to przez innego? Po pierwsze to nazwiska szpicli
    do publicznej wiadomości, po drugie won od ołtarza i konfesjonału.

    NIE INTERESUJA MNIE PRZEPROSINY ZA KOGOS TO HIPOKRYZJA
    IXOL /dzisiaj 13:02/ NIE CHCE ISDZ DO SPOWIEDZI DO KAPUSIA TO Z MORALNEGO
    PUNKTU WIDZENIA BYLO BY SMIESZNE TAK JAK BY SPOWIADAC SIE W LESIE

    > a banda półgłówków ma się czym podniecać.
    Czy uważasz , ze oni wszyscy są półgłówkami?