  • Data: 2006-06-17 12:57:36
    Temat: Re: Tu można poprzeć ks.Tadeusza Isakowicz-Zalewskiego
    Od: " " <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Po co ludziom (i Tobie) te nazwiska?
    Po to, żeby ludzie ci nie sprawowali dalej władzy, ani w kościele, ani władzy
    świeckiej. (Myślę, że dlaczego , już nie muszę tłumaczyć).
    Po to, żeby ludzie ci nie pouczali, w kościele, na uczelniach itp,
    bo jak może uczyć moralności człowiek, którego wiedza z tej dziedziny nie
    zdała egzaminu?
    Po to, by ludzie wiedzieli co dobre a co złe, bo z obecnego postępowania
    kościoła wynika raczej, że donoszenie i współpraca z UB była dobra,
    opłacalna, korzystna- może nawet dla Polski, a to z kolei normalnego
    człowieka przeraża (normalnego - jednak 80 % nie donosiła).
    Po to, żeby kapłanów, którzy naruszyli tajemnice spowiedzi odsunąć od tego
    sakramentu.

    > Sprawią, że będą lepsi?
    Nie będą mieć możliwości do grzechu (raczej będą mieć mniej takich
    możliwości), więc będą robić mniej szkód, więc będą lepsi.

    > czy też ma to służyć usprawiedliwieniu własnych świństw?
    A nawet jeśli, to co w tym złego?