  • Data: 2005-04-20 12:39:24
    Temat: Re: Trzeba zaplacic oplate dodatkowa, czy nie?
    Od: buraxta <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    kam wrote:
    > Miała 3 dni na przedstawienie podpisanego biletu i opłacenie opłaty
    > dodatkowej w określonej wysokości (5x cena biletu). Jeśli wymóg wpisania
    > numeru legitymacji jest gdzieś określony, to w czasie kontroli nie
    > miała ważnego biletu, a więc go nie okazała...
    > A jak trzy dni minęły... Pozostaje ewentualnie przekonać sąd (jeśli
    > sprawa tam trafi) że "w czasie kontroli", to nie tylko moment w którym
    > kontroler wzywa do okazania biletu, ale cała procedura do momentu
    > wręczenia wezwania do zapłaty. Wtedy okazała bilet w czasie kontroli.

    Jedna rada, którą nauczyłem się obcując ze spółką PKP ;)
    Nie dawać do rąk żadnych dokumentów, tylko pokazywać - kontroler nie
    mógłby wystawić wezwania z własnego widzimisię i nie byłoby sprawy.
    Teraz jest problem, czy wpisał, że bilet był niepodpisany, czy że nie
    okazała biletu, bo to mała różnica.

    --
    // \\
    // // // http://www.buraxta.prv.pl \\ \\ \\