  • Data: 2011-12-10 19:42:29
    Temat: Re: Towar niezgodny z umową?
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info> szukaj wiadomości tego autora

    On 2011-12-10 20:21, Andrzej Lawa wrote:
    > Piotruś też nie - dla niego serwer to miltiredundantny sprzęt za
    > kosmiczne pieniądze z bajeranckimi naklejkami ;->

    Niekoniecznie.

    Ale ja włączyłem się do dyskusji kiedy spytałeś o *różnice* w budowie
    sprzętu domowego i *dedykowanego* do pracy 24x7x365.

    A to oznacza w szczególności, że sprzęt dedykowany powninien sobie
    poradzić z drobniejszymi problemami (np. korekcja pojedynczych błędów
    pamięci), albo nawet z wymianą niektórych elementów podczas pracy
    serwera (bez shutdown i zatrzymania pracy systemu/aplikacji).

    A że Ty dyskutujesz nie z tym co napisałem, tylko z tym co Ci się wydaje
    że napisałem to już doprawdy nie jest moja wina.

    "Te typy tak mają" ... ;-)

    EOT.

    Piotrek