eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoTowar niezgodny z umową? › Re: Towar niezgodny z umową?
  • Date: Fri, 09 Dec 2011 14:27:18 +0100
    From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; U; Linux i686; pl-PL; rv:1.9.2.17) Gecko/20110414
    SUSE/3.1.10 Thunderbird/3.1.10
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Towar niezgodny z umową?
    References: <jbguel$o0r$1@inews.gazeta.pl> <jblvoc$fui$1@inews.gazeta.pl>
    <jbm8e3$qmq$1@mx1.internetia.pl> <4edf16e1$1@news.home.net.pl>
    <4ee119d7$0$8438$65785112@news.neostrada.pl>
    <4ee1baed$1@news.home.net.pl>
    <4ee1c99b$0$8457$65785112@news.neostrada.pl>
    <4ee1deec$1@news.home.net.pl>
    <4ee1ea26$0$8452$65785112@news.neostrada.pl>
    <4ee1ebb0$1@news.home.net.pl>
    <4ee1f4b3$0$5804$65785112@news.neostrada.pl>
    In-Reply-To: <4ee1f4b3$0$5804$65785112@news.neostrada.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    NNTP-Posting-Host: 46.28.241.74
    Message-ID: <4ee20cb6$1@news.home.net.pl>
    X-Trace: news.home.net.pl 1323437238 46.28.241.74 (9 Dec 2011 14:27:18 +0100)
    Organization: home.pl news server
    Lines: 45
    X-Authenticated-User: alawa.post
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.home
    .net.pl!not-for-mail
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:693501
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 09.12.2011 12:44, Piotrek pisze:

    > Ale to nie jest kwestia czyjejkolwiek głupoty tylko dość oczywistego
    > faktu, że zapewnienie żądanego czasu rozwiązania problemu w rozsądnych
    > cenach po prostu wymaga standaryzacji środowiska.

    I ono jest bardzo mocno zestandaryzowane.

    > Dotyczy to również produktów opensourcowych (konkretnie piszę o
    > komercyjnym supporcie dla jBossa).
    >
    > I nie ma się to co napinać tylko trzeba zrozumieć, że poza światem
    > "małego Jasia" jest też realny świat. W którym w szczególności kary
    > umowne mają zupełnie konkretny wymiar.

    Primo: sądzisz, że inicjator wątku to gigantyczna korporacja z serwerem,
    którego godzinny przestój kosztuje miliony?

    Secundo: w tym świecie chodzi też o prestiż i działania pozorowane. "Mam
    dobry komputer, bo dużo za niego zapłaciłem". Zachowujesz się jak audiofil.

    > I oczywiście możesz dać na mszę mając nadzieję, że ktoś Ci pomoże
    > rozwikłać problem z (darmowym) software w czasie wynikającym z Twojej
    > umowy serwisowej z klientem.

    Powiem tak: miałem do czynienia i z darmowym opensourcem, i z
    komercyjnym tworzonym na specjalne zamówienie systemem magazynowym.

    Zgadnij gdzie więcej było spieprzone...

    > Ale często taniej jest użyć sprzętu i software co do którego masz
    > pewność, że support nie opiera się na dobrej woli woluntariuszy.

    Jakich wolontariuszy? Inicjator wątku nie miał rozwiązania od
    "wolontariusza" tylko za niego zapłacił - uzgodnili cenę i co za tę cenę
    dostał.

    >> [...]
    >> Bo o zmianach w systemie decyduje ten, kto nim administruje - czyli
    >> zasadniczo ten, który jest odpowiedzialny za czas naprawy systemu.
    >
    > ChGW co się zmieniło. Zmiany testowane na jednym serwerze z biedronki
    > zupełnie inaczej zadziałały na produkcyjnym serwerze z biedronki.

    Znaczy się coś spieprzyłeś i jesteś dupa nie administrator.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1