eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoTowar niezgodny z umową? › Re: Towar niezgodny z umową?
  • Date: Fri, 09 Dec 2011 12:06:24 +0100
    From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; U; Linux i686; pl-PL; rv:1.9.2.17) Gecko/20110414
    SUSE/3.1.10 Thunderbird/3.1.10
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Towar niezgodny z umową?
    References: <jbguel$o0r$1@inews.gazeta.pl> <jblvoc$fui$1@inews.gazeta.pl>
    <jbm8e3$qmq$1@mx1.internetia.pl> <4edf16e1$1@news.home.net.pl>
    <4ee119d7$0$8438$65785112@news.neostrada.pl>
    <4ee1baed$1@news.home.net.pl>
    <4ee1c99b$0$8457$65785112@news.neostrada.pl>
    <4ee1deec$1@news.home.net.pl>
    <4ee1ea26$0$8452$65785112@news.neostrada.pl>
    In-Reply-To: <4ee1ea26$0$8452$65785112@news.neostrada.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    NNTP-Posting-Host: 46.28.241.74
    Message-ID: <4ee1ebb0$1@news.home.net.pl>
    X-Trace: news.home.net.pl 1323428784 46.28.241.74 (9 Dec 2011 12:06:24 +0100)
    Organization: home.pl news server
    Lines: 36
    X-Authenticated-User: alawa.post
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.home
    .net.pl!not-for-mail
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:693477
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 09.12.2011 11:59, Piotrek pisze:

    >> Nowe pudełko możesz mieć w zapasie lub zmontować w pół godzinki (jeśli
    >> ci się nie śpieszy) z komponentów kupionych po drodze do awarii.
    >
    > Ale zauważyłeś, że ten podwątek dotyczy certyfikacji sprzętu na potrzeby
    > konkretnego oprogramowania? I zakładania case-ów serwisowych na software
    > pracujący na niecertyfikowanym sprzęcie?

    Wiesz, jak jesteś na tyle głupi, żeby kupować oprogramowanie, którego
    producent wymaga od ciebie wkładania szamańskiego stroju czy innych
    rytuałów i magicznych naklejek, to jest to tylko i wyłącznie twoja wina.

    > No to może zamiast opisywac jakieś cuda na patyku (które w dodatku
    > raczej nie świadczą o jakimś superprofesjonalnym podejściu) zaproponuj w
    > jaki sposób chcesz zmusić zewnętrznego dostawcę do rekacji na problem z
    > jego software eksploatowanym na niecertyfikowanym serwerze.

    Proste: użyj innego oprogramowania. Takiego, które nie wymaga od ciebie
    kucania i śpiewania piosenek o młodym robocie.

    > Nie da się? Och! To przykra sprawa ...

    Da się. Wystarczy nie używać gównianego oprogramowania.

    > W zastępstwie możesz opisać w jaki sposób chciałbyś zagwarantować np.
    > godzinny czas *rozwiązania* problemu z driverem, który przez jakiś czas
    > nawet pracował z jakąś "dzwiną" kartą. Ale teraz przestał, bo "cóś" się
    > zmieniło.

    Co się zmieniło? Układ gwiazd? Sprzęt samoczynnie zmutował? Wypuściłeś
    nanity i krzem w kościach przeorganizowały?

    Bo o zmianach w systemie decyduje ten, kto nim administruje - czyli
    zasadniczo ten, który jest odpowiedzialny za czas naprawy systemu.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1