  • Data: 2003-12-04 12:06:10
    Temat: Re: To do Ciebie złodzieju!
    Od: Wojtek Szweicer <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2003-12-04 02:19 Peter 'Mikolaj' Mikolajski napisał(a):

    >No i masz wytłumaczenie, czemu przez lata Microsoft miał głęboko
    >ZU używających pirackich Windowsów czy Office'a. Dla większości
    >userów edytor tekstu = Word, a pakiet biurowy = MS Office...
    >
    >Ba, żeby to tylko był problem userów, ale przecież nawet nasze
    >dzielne Ministerstwo Zdrowia nakazuje przysyłać załączniki w
    >*.doc, a ZUS robi Płatnika wyłącznie pod Windows. Nie jestem
    >zwolennikiem spiskowej teorii dziejów, ale MS nie ma aż tak
    >dobrych specjalistów od PR, ma zaś IMO bardzo dobrych strategów.

    Myślę, że sprawa leży gdzie indziej. Jeśli Prokom czy kto tam dostał
    zlecenie napisania programu Płatnik czy innego, to oczywiście musiał
    pokazać, że działa. Musiał pokazać na komputerze prezesa, kierownika,
    wicedyrektora, intendenta, inspektora, podsekretarza i tp. osobom. Oni
    wszyscy używają Windows i pewnie nie wiedzą nawet, że są inne systemy
    operacyjne, że nie trzeba używać MS Word, MSIE, OE, Windows itd. Prokom
    się nie sili - nie kazali robić w Linuksie, to co będziemy sobie dodawać
    roboty?
    Problem leży moim zdaniem w wykształceniu informatycznym kadr i
    decydentów. A decydenci to wiadomo, skąd u nas się biorą...
    - Szwejk

    --
    www.republika.pl/portfoljo (o mnie)
    www.wielkawojna.prv.pl (1914-18)

    Ceterum censeo Carthaginem esse delendam! (Cato)