  • Data: 2003-12-04 00:00:46
    Temat: Re: To do Ciebie złodzieju!
    Od: motto <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan(i) Tomasz Pyra w wiadomości <bqlt0u$825$1@nemesis.news.tpi.pl>
    napisał(a):

    > Jezeli policja potrafi - niech szuka dowodow, potem robi napady. Jak nie
    > potrafi - ich sprawa. Wchodzic do domu zeby dopiero szukac dowodow nie
    > powinno byc wolno.
    Ale myślę, że oni tak kompletnie na ślepo to nie wchodzą, poza tym jako ktos
    jest tak głupi, że pirackiego WIndowsa update'uje to niech się nie dziwi,
    że mu najazd zrobią, kiedys zacząłem sprawdzać, co tak naprawdę przesyła
    taki XP i wiesz przesyła trochę więcej niż oni mówią.

    > Jak szukac? Prosta sprawa - uruchomic Kazaa, czy inny bardziej i szukac
    > roznego oprogramowania, jak znajdziemy kogos z okolicy (wcale nie tak
    > trodno) to juz w zasadzie mozna wpadac.
    Sam napisałem program, który w MLDonkey szuka mojego softu i mnie o tym
    informuje jak znajdzie. Więc pewnie oni mają coś lepszego.

    > Kojena sprawa jest to udowadnianie wlasnej niewinnosci - jakim prawem
    > kontrolujacy mnie rzadaja udowadniania im ze program mam legalnie (a nie
    > odwrotnie?).
    Hmm dzieńdobry poprsze dokumenty do kontroli (prawo jazdy, dowód
    rejestracyjny), to sie odbywa na tej zasadzie. A nie dzień dobry proszę
    wysiadać i udowodnic nam że samochód nie jest kradziony.

    > Jezeli policjant ma jakis konkretny dowod (na przyklad to ze rozprowadzam
    > programy za pomoca p2p) to ok. Natomiast mi nie podoba sie to ze policjant
    > przyjdzie i bedzie mi kazal pokazywac licencje na programy.
    A dlaczego? Taka sama sytuacja, kontrola nic więcej.

    > Jak powiem ze to wszystko to sa programy shareware, dema i GNU to co?
    Hehe oni sami to sprwdzają i mówią co masz im okazać, w przypadku Win BOX to
    CD, faktura/rachunek zakupu i licencja. W przypadku OEM jeszcze karta
    gwarancyjna komputera o ile pamiętam. Jak masz shareware to po zakupieniu
    on przestaje być shareware i dostajesz od producenta stosowne dokumenty.
    GNU ma w licencji iż jest GNU więc też nie problem etc.

    --
    motto [wielowątkowy, wielowarstwowy, nieklasyfikowalny osobnik...]
    mailto://m...@o...pl/ gg://384683/