  • Data: 2003-12-04 01:19:11
    Temat: Re: To do Ciebie złodzieju!
    Od: "Peter 'Mikolaj' Mikolajski" <m...@c...spamers.are.stupid> szukaj wiadomości tego autora

    Ke'dem guerfel motto <m...@w...pl> ihn
    news:bqlrgh$joh$1@news.telbank.pl: takh oblivyn ihn aa'kua
    pl.soc.prawo

    > Bo nawyk to wielka siła, jeśli dana uczelnia wykształci 100
    > ludzi umiejących coś robić na moim sofcie, to jest duża szansa
    > że 10 z nich później przyjdzie i zakupi mój produkt. A więc będę
    > zarabiał.

    No i masz wytłumaczenie, czemu przez lata Microsoft miał głęboko
    ZU używających pirackich Windowsów czy Office'a. Dla większości
    userów edytor tekstu = Word, a pakiet biurowy = MS Office...

    Ba, żeby to tylko był problem userów, ale przecież nawet nasze
    dzielne Ministerstwo Zdrowia nakazuje przysyłać załączniki w
    *.doc, a ZUS robi Płatnika wyłącznie pod Windows. Nie jestem
    zwolennikiem spiskowej teorii dziejów, ale MS nie ma aż tak
    dobrych specjalistów od PR, ma zaś IMO bardzo dobrych strategów.

    --
    Peter 'Mikolaj' Mikolajski <> ICQ: 55031994 / GG: 2259986
    "I find your lack of faith disturbing" (LV @ ANH)