    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: To Serve and Protect - policja nasza
    Date: Wed, 30 Mar 2005 08:09:30 +0200

    witek napisał(a):

    > I tak i nie.
    > Policja to nie firma usługowa do sprawdzania, czy już wytrzeźwiałeś.
    > Zrobili ci grzecznościową przysługe, jeden był bardziej służbista, drugi
    > mniej i tyle.
    > Ale pretensji do tego pierwszego mieć nie możesz, nie musiał i nie
    > chciał to nie zrobił. Kwestia charakteru człowieka, a że akurat
    > policjant ci się trafił...

    Pretensje mam do niego o tyle, ze teoretycznie to moglem, nie byc ja, a
    ktos inny z na przyklad 1-nym promilem, kto wsiadl by wtedy za
    kierownice i kogos zabil.

    Z drugiej strony pamietam rzecznika policji, ktory kkiedys cos tam mowil
    zeby w razie watpliwosc sie zglosic na policje.

    Co do uslug swiadczonych przez policje - jednak jakies tam swiadczy,
    wiem ze mozna uzyskac od nich jakies zaswiadczenie o tym, ze samochod
    nie jest kradziony, wiec jednak cos tam dla ludnosci robia.

    Oczywiscie ja bylem przygotowany na poniesienie jakis kosztow zrobienia
    badania, nie liczylem ze zrobia to za darmo.