  • Data: 2005-04-01 09:24:00
    Temat: Re: To Serve and Protect - policja nasza
    Od: "Maverick31" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tomasz Pyra" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:d2ecor$ll2$1@korweta.task.gda.pl...

    > Glupi dlatego ze swoim niechciejstwem mogl potencjalnie niezapobiec
    > stworzeniu niebezpieczenstwa na drodze. Bo kiedys moze do niego przyjde
    > nie ja, ktory sie obawialem o ilosc alkoholu mierzona w setnych czesciah
    > procenta, a przyjdzie ktos z calym promilem i moze tak pojdzie w droge?
    >
    > A zlosliwy dlatego, ze mogl. Nie kosztowalo by go to wiele pracy. Siedzial
    > i nic nie robil. W tym nicnierobieniu mu przeszkodzilem.
    >
    > Jezeli ze sposobu odmowy wynikalo by "przepraszam, ale nie moge panu
    > pomoc" to jeszcze bylo by ok, ale ze sposoby odmowy wynikalo tyle ze
> [...]

    Zawiadom jego przelozonych, ladnie napisz, ze rozumiesz, ze pan policjant
    nie muisal tego zrobic ale chciales dokonac pomiaru bo czules sie niepewnie
    i byles gotow poniesc koszt badania (ok 40 zl) a pan leniuch odmowil tobie
    tego. Wszakze prewencja jest istotna a i wizerunek policji rosnie.
    Czytajac niektorych daje sie zauwazyc brak etetow i niedofinansowanie
    policji. Kazdy piszacy na sluzbowym kompie policjant zamiast chronic
    obywateli zajmuje sie zabawa nawet na tej grupie za pieniadze podatnikow.
    Pozdrawiam Maver