  • Data: 2012-04-24 10:19:11
    Temat: Re: Telefoniczne nękanie dziecka - karalne?
    Od: "Nixe" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał w wiadomości
    news:4f965704\

    > Zrozum wreszcie, że to tylko jej słowa - a ty to traktujesz jako prawdę
    > objawioną.

    W odróżnieniu od Ciebie, który traktuje to jak kłamstwo. No fakt, BARDZO
    obiektywne spojrzenie :>
    Słowo przeciwko słowu. Oboje mamy takie same "dowody" na prawdę lub fałsz.
    Różnica taka, że ja nie mam podstaw, by jej nie wierzyć.
    Ty również, ale uważasz, że lepiej założyć, że kłamie.

    > Wypowiedzi Johnsona to zimne spojrzenie z zewnątrz - jak to może
    > wyglądać dla sądu obcykanego w mamusiach manipulujących na dzieciach w
    > celu zemsty na byłym.

    A dlaczego nie skupi się na tym, jak to może wyglądać z drugiej strony?
    Nie zna sytuacji, gdzie w roli głównej występuje psychopatyczny tatusiek
    uprzykrzający spokojne życie byłej żonie i dziecku? Prawa rodzicielskie to
    jedno, ale sposób kontaktowania się z dzieckiem i traktowanie go podczas
    tych kontaktów to drugie. Tego już nie ma? To są bajki o żelaznym wilku?
    Doprawdy aż trudno uwierzyć, że taki scenariusz nikomu nie przychodzi do
    głowy, zważywszy na to, jakie rewelacje co rusz serwują media. No ale jak
    widać mem pod tytułem TATO vel Boguś Linda bardzo mocno nadal siedzi w
    głowach facetów.

    N.