  • Date: Tue, 24 Apr 2012 08:12:55 +0200
    From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo,pl.soc.dzieci
    Subject: Re: Telefoniczne nękanie dziecka - karalne?

    W dniu 23.04.2012 16:03, kk pisze:
    [ciach]

    > chciałby utrzymywać kontakty z kimś, kto przejawia cechy psychopaty? Ja nie,
    > mój syn jak widać też nie, on nie ma już 5 lat, gdzie można było wciskać
    > kity, że to są żarty i to jest śmieszne. On chodzi do szkoły, dzieli się
    > prolemami z kolegami. Kiedyś po rozmowie znim miał tiki przez ponad 2
    > tygodnie, czy to normalne?

    Wiesz, możesz sobie tu lamentować do upadłego, ale brutalna prawda jest
    taka, że w sądzie może ci to najwyżej zaszkodzić.

    Kto wie - może piszesz całą i obiektywną prawdę. To niestety nieistotne.

    W skrajnym przypadku możesz faktycznie zostać skierowana na badanie
    psychiatryczne i to tobie, jako "histeryczce" ograniczą prawa rodzicielskie.

    W sądzie liczą się spokojne, obiektywne dowody i dobry prawnik z dobrym
    wejściem do danego sądu.

    To co pisze Johnson może ci się wydać okrutne, wredne itepe - ale on po
    prostu na swój sposób pokazuje ci, jak może wyglądać wojna w sądzie.

    Z punktu widzenia prawa o ile ojciec nie ma odebranych praw
    rodzicielskich ma prawo (a wręcz obowiązek) kontaktować się z dzieckiem.

    A że dziecko protestuje? Cóż, dzieciom zdarza się grymaszenie. Jak
    dzieciak odmawia np. zjedzenia obiadu i domaga się "czipsów" to uważasz,
    że rodzice powinni posłusznie te życzenia spełniać? A jak rzuci się na
    ziemię i zacznie się tarzać, bo chce jakąś zabawkę? Rodzic czasami ma
    pełne prawo, a wręcz obowiązek, postępować wbrew życzeniom dzieci, także
    (a może zwłaszcza) popartymi histerią.

    A że ty twierdzisz, że ojciec rzekomo jest psychopata... sorry winnetou,
    ale jesteś rozwiedziona zatem skłócona czyli nawet wbrew twoim
    ewentualnym dobrym chęciom twoja ocena prawie na pewno nie jest obiektywna.