  • Data: 2012-04-24 09:57:03
    Temat: Re: Telefoniczne nękanie dziecka - karalne?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 24.04.2012 09:49, Nixe pisze:

    > A może ktoś z panów tak żarliwie broniących ojca odpowie w końcu na

    Miałem tego nie pisać, ale niestety muszę: solidarność jajników na mózg
    ci się rzuciła...

    W tym wątku Johnsonowi, mi i kilku innym osobom (w płeć nie wnikam) nie
    chodzi o obronę praw ojca tylko wytknięcie istnienia praw rodzica, także
    po rozwodzie (o ile sąd nie orzekł inaczej).

    Nie wiem jak inni, ale ja na pewno (i przypuszczam że pozostali też)
    pisaliby dokładnie to samo, jakby autorem był jakiś ojciec lamentujący
    że matka po rozwodzie telefonicznie nęka dzieciaka.

    > pytanie, które padało już kilka razy - w jaki sposób należy zmusić
    > dziecko do kontaktów i rozmów z ojcem i co należy zrobić, gdy tych
    > kontaktów odmawia? Co w takim wypadku z poszanowaniem praw dziecka do
    > swobody jego uczuć? Te rozmowy to mają być dla dobra dziecka, czy dla

    Teraz wstaw sobie zamiast ojca matkę i sama pomyśl.