eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoTele-2Re: Tele-2
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!newsfeed.neostrada.pl!nemesis.news.n
    eostrada.pl!atlantis.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl!not-for-mail
    From: "olo" <o...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Tele-2
    Date: Tue, 30 Sep 2008 15:16:31 +0200
    Organization: TP - http://www.tp.pl/
    Lines: 57
    Message-ID: <gbt8ug$csk$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    References: <gbsv4s$40k$1@nemesis.news.neostrada.pl> <gbsvt7$486$1@news.onet.pl>
    <gbt0q7$5ee$1@nemesis.news.neostrada.pl> <gbt0hq$486$4@news.onet.pl>
    <gbt1fg$624$1@nemesis.news.neostrada.pl> <gbt1ce$9rj$1@news.onet.pl>
    <gbt1vo$ovf$1@atlantis.news.neostrada.pl> <gbt287$d89$1@news.onet.pl>
    <gbt3js$7ru$1@nemesis.news.neostrada.pl> <gbt3gt$f4k$1@news.onet.pl>
    <gbt590$9f6$1@nemesis.news.neostrada.pl> <gbt5ck$p98$1@news.onet.pl>
    <gbt737$b0c$1@nemesis.news.neostrada.pl> <gbt6sk$t99$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: hkd98.internetdsl.tpnet.pl
    X-Trace: atlantis.news.neostrada.pl 1222780688 13204 79.188.3.98 (30 Sep 2008
    13:18:08 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 30 Sep 2008 13:18:08 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5512
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
    X-RFC2646: Format=Flowed; Original
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:555816
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Liwiusz"
    >>>
    >> Przecież wypowiedzenie umowy poprzez wynajmującego pozbawia mnie
    >> możliwości korzystania z łącza TP SA ( pomijając przypadek kiedy
    >> Wynajmujący stwierdzi że to z winy lokatora rozwiązał umowę.) i nie
    >> powinno być uznane za klienta winę.
    >
    >
    >
    > Ale to jest Twój problem, że tracisz prawo do lokalu.
    >
    Problem mój ale chyba nie moja wina, umowa mówi o winie klienta.

    > Niekiedy możesz przenieść numer gdzieś indziej.
    >
    Można czasami faktycznie.

    > Kara w umowie promocyjnej wynika z tego, że coś od operatora dostajesz
    > (tańsze opłaty, tudzież drukarkę :) i w przypadku wcześniejszego
    > rozwiązania umowy musisz wyrównać "straty".
    >
    Na razie nie dostałem nic oprócz obietnic. Ponioszę też wyższe opłaty na
    rzecz TPSA.
    Uważam też że Tele2 i tak nie zdoła się wywiązac z określonej w umowie
    przepływności łącz - 6 Mb/s.
    [...]
    4. W przypadku braku możliwości technicznych świadczenia wyłącznie Usług
    Internetowych, bądź też braku możliwości świadczenia Usługi z prędkością
    wybraną przez Klienta, TELE2 poinformuje Klienta o tym fakcie. TELE2 może
    wówczas zaproponować Klientowi dalsze świadczenie wyłącznie Usług
    Telefonicznych według wybranego przez Klienta cennika Usług Telefonicznych,
    bądź też świadczenie Usługi ADSL z niższą prędkością (o ile będzie dostępna
    w ramach Cennika Oferty), po cenach odpowiadających tej prędkości. W
    przypadku braku uzgodnienia z Klientem dalszego świadczenia Usług w
    zmienionym zakresie w terminie 14 dni od dnia poinformowania Klienta przez
    TELE2 o braku możliwości technicznych świadczenia zamówionej Usługi ADSL,
    Umowa o świadczenie Usług wygasa.
    [...]

    Wygląda że oprócz "kary" w postaci zwrotu nieotrzymanych bonusów Tele2
    zastrzegło:

    [...]
    TELE2 uprawniona będzie również do obciążenia Klienta karą umowną z tytułu
    rozwiązania umowy oddania Zestawu Instalacyjnego do używania, w wysokości
    stanowiącej sumę rat pozostałych do zapłaty z powyższego tytułu do końca
    Okresu lojalnościowego.
    [...]

    Tylko zestawu nie otrzymałem i ten akapit chyba dotyczy tylko opłat za
    zestaw.
    Jeżeli tak jest to sankcje są do przyjęcia :)

    pzdr
    olo


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1