  • Data: 2004-07-31 22:25:55
    Temat: Re: TIR na osiedlu
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Znaczy, sugerujecie, ze jeden taki telefon dziennie od kazdego sasiada
    > sad mialby uznac za nekanie?? :)
    > Juz widze, jak ten biedny kierowca TIRa pozwie wszystkich nekajacych
    > go sasiadow i na rozprawie bedzie tlumaczyl, jaki to on
    > nieszczesliwy, ze nie moze sie wyspac, a przeciez o 3 wyjezdza do
    > roboty swojim autkiem... I sad, wziawszy pod uwage charakter sprawy
    > (sprzeczka sasiedzka wynikla z niezastosowania sie powoda do
    > wczesniejszych orzeczen sadu i polecen odpowiednich wladz) oddali
    > sprawe :) W koncu sedzia to tez czlowiek :) pzdr.
    > B.

    W końcu wystarczy jeden telefon - codziennie o 23-24 - za każdym razem od
    kogoś innego - z przeprosinami, że to telefon pomyłkowy :)))
    To chyba wystarczy, żeby się nie wyspał i czekał na każdy taki telefon w
    nerwach.

    Przypomina mi się numer z telefonem, który kiedyś z kumplami jeszcze w
    odległej, dresiarskiej młodości zrobiliśmy
    T- telefon, O - osoba odbierająca telefon, D - osoba dzwoniąca:

    T - dryyyyyyyn
    O - słucham
    D - dzień dobry, czy zastałem Ziutka ?
    O - to chyba jest pomyłka
    D - to przepraszam

    T - dryyyyyyyn
    O - słucham
    D - dzień dobry, czy zastałem Ziutka ?
    O - to jest pomyłka
    D - to przepraszam

    T - dryyyyyyyn
    O - słucham
    D - dzień dobry, czy zastałem Ziutka ?
    O - proszę pana to jest pomyłka i proszę więcej nie dzwonić
    D - to przepraszam

    T - dryyyyyyyn
    O - słucham
    D - dzień dobry, czy zastałem Ziutka ?
    O - do jasnej cholery, ty poje....ny kut....sie nie dzwoń do mnie
    D - to przepraszam

    T - dryyyyyyyn
    O - słucham
    D - dzień dobry, czy zastałem Ziutka ?
    O - ty jeb..ny skur....nu nie dzwoń do mnie
    D - to przepraszam

    T - dryyyyyyyn
    O - słucham
    D - dzień dobry, tu mówi Ziutek - czy były do mnie jakieś telefony ?

    --
    Jacek "Plumpi"
    p...@w...pl