  • Data: 2023-06-28 21:11:13
    Temat: Re: Szury się zalęgły w SN;)
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 28.06.2023 o 17:53, Kviat pisze:

    > Ale nadążasz, że nie było naukowego kompromisu żeby zmieniać (czy
    > wprowadzać jakieś) prawo nielegalnie?

    Ale ogarniasz, że naukowemu kompromisowi było wszystko jedno czy
    legalnie czy nie. Zresztą wychodzi na to że legalnie się nie dało.

    > Nie. Twierdziłeś, że szczepionka jest nieskuteczna.

    Po trzech miesiącach - tak dokładnie twierdziłem.

    > Poinformowałeś w końcu tych naukowców, że jest nieskuteczna?

    Przecież nikt już nie ma wątpliwości, że po kilku miesiącach skuteczność
    szczepionki spada do zera.

    Napisałeś do sądu najwyższego, że prawo do procesu prawem do procesu,
    ale jak się trzech sędziów spotka to babcia sędziemu umrze?

    > Zapytaj ich dlaczego nadal chcą szczepić ludzi nieskuteczną szczepionką.

    A co to ma za znaczenie - dane statystyczne pokazują że skuteczność
    szczepieia jest zbliżona do zera po trzech miesiącach. Dlatego zupełnie
    bez sensu jest szczepić się na wakacje a nie na początku sezonu
    "grypowego" - na grypę też się szczepisz w czerwcu?

    A dlaczego - a dlatego że mają tego w chuj i dostają jeszcze więcej, bo
    zakontraktowali po 8 dawek dwudawkowej szczepionki na obywatela. Co
    oznacza że obecnie na każdego chętnego (bo jest ich już mało) czeka
    pewnie z 10 dawek, które trzeba będzie zutylizować,

    > Epidemiolodzy, którzy chcą ograniczenia epidemii...
    > Hmmm... to faktycznie bardzo dziwne.

    Mniej więcej tak samo niezwykłe jak generałowie chcący wydatków na
    zbrojenia. A że cywile będą żarli gruz, rozpierdoli opiekę sdrowotną,
    edukację i gospodarkę - a co to generała obchodzi - on chce lepsze zabawki.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!