eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoRe: Szef ABW ma zostać Pierwszym Cenzorem RP3 [Wolność Słusznego Słowa UE podbija RP3]Re: Szef ABW ma zostać Pierwszym Cenzorem RP3 [Wolność Słusznego Słowa UE podbija RP3]
  • Data: 2024-09-05 14:34:24
    Temat: Re: Szef ABW ma zostać Pierwszym Cenzorem RP3 [Wolność Słusznego Słowa UE podbija RP3]
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 5 Sep 2024 13:23:01 +0200, Jacek Maciejewski wrote:

    > Poczytaj ty w słowniku co to jest "prewencja" a potem zabieraj głos.

    Nie tyle prewencja, co cenzura prewencyjna.

    Występuje w naszej konstytucji, ale definicji nie ma.

    No właśnie - a czy teraz nie jest Konstytucja naruszana?

    > Jeśli urzędnik odnosi się do opublikowanej już informacji to nie jest
    > "cenzura prewencyjna". Co więcej, twój argument milcząco zakłada że
    > wszyscy urzędnicy są nieuczciwi i uczestniczą w spisku przeciw tobie :)
    > Typowo hejtersko-spiskowy pogląd.

    Urzedników ktos powołał/mianował/zatrudnił.
    I albo działają po jego myśli, albo ich wywala.

    Więc na pewno nie działają dla dobra obywatela wbrew władzy
    nadrzędnej. No chyba, że bardzo dyskretnie.

    > Jeśli np. mam pogląd że Kaczanowski jest durniem, to sobie mogę
    > wydrukować stosowne plakaty i rozwiesić na mieście? :) I jak będziesz
    > dochodził swoich racji skoro primo mleko już się rozlało a secundo ja
    > mieszkam za granicą?
    > Niektóre formy cenzury są konieczne, prospołeczne, przyjęte w prawie i
    > obyczaju i powszechnie stosowane. Ty, jak sądzę, cenzurujesz pornhuba
    > wobec swoich dzieci i słusznie.

    Przy czym takie plakaty możesz rozwiesić, a Kaczanowki może
    interweniować dopiero, jak już są rozwieszone.
    Co z jego interwencji wyjdzie, to nie wiadomo,
    bo mamy KK, ale mamy też Konstytucję, i masz prawo głosić swoje
    poglądy :-)

    W rzadkich przypadkach zdarza się wstrzymać np publikację ksiązki,
    ale to musi oczerniony wiedzieć, że taka jest w przygotowaniu.
    Jak się nie pochwalisz, że takie plakaty drukujesz, to sie druga
    strona nie dowie przed wywieszeniem.
    Zresztą zaraz tam plakaty - teraz mamy internet, www, facebooka, YT,
    TikToka. A i telewizję i radio.

    I tu prewencyjnie można by takiej telewizji czy radiu przywalić wysoką
    karę, czy aresztować dziennikarzy, żeby się następnym razem nie
    odważyli :-)

    A tu mamy jeszcze lex Kaczynski.

    J.