eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoRe: Szef ABW ma zostać Pierwszym Cenzorem RP3 [Wolność Słusznego Słowa UE podbija RP3]Re: Cenzura PRL blokowała powtarzanie propagandy Goebbelsa o Katyniu?
  • Data: 2024-09-07 14:04:35
    Temat: Re: Cenzura PRL blokowała powtarzanie propagandy Goebbelsa o Katyniu?
    Od: alojzy nieborak <g...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2024-09-07 o 13:43, Kviat pisze:

    > To zapowiadanie "uchylenia rąbka tajemnicy"... szkodliwości 5G,

    O 5G nic nie wiem.

    > depopulacji

    Ale to żadna tajemnica. Obrady klubu rzymskiego z poł. l 70
    +
    https://x.com/BGatesIsaPyscho/status/181538359904820
    4589
    +
    "ż"
    https://groups.google.com/g/pl.pregierz/c/G4bLF3uqbz
    A/m/W8QnAyMWAAAJ

    > chemtrailsami

    > , chipów w szczepionkach, spiskujących
    > przywódców państw w pizzerii, imigrantów roznoszących robactwo...
    > (wstawić dowolną bzdurę), które są dla normalnego człowieka absurdalne
    > już na pierwszy rzut oka, po prostu działa.

    Ale to nie moje twierdzenia:)

    > Rywalizacja tych grup (między sobą - która bzdura jest bardziej
    > prawdziwsza, bardziej mojsza od twojsza), to w pewnym sensie zaleta, bo
    > podgrzewają atmosferę i robią zasięgi, a łączy ich jedno - 90% z nich,
    > to zwolennicy Trumpa - jeśli chodzi o podwórko USA - a dla pozostałych
    > 10%, to nawet Tramp nie jest zbyt dobry...
    > W innych państwach jest podobnie - jak ktoś jest wyznawcą jakieś bzdury,
    > to można od razu się założyć, że jest wyborcą tzw. "prawicy" w danym
    > państwie (i miłośnikiem Trumpa, albo fiutina...).

    Trza uważać. Z czasem większość niusów się klaruje. Epstejny jeszcze się
    nie wyklarowały.

    Ostatnio wywąchałem jaki handel UA - DE/USA znaczy bogaci płacili UA.
    Uwaga będzie dysonansik, dokument kręcony za czasu peło i puszczony w TV
    też za peło:
    ctrl+v
    procederu pozyskiwania ludzkich organów na Ukrainie. Dziennikarskie
    śledztwo autorów dokumentu wykazuje, że w trakcie obowiązkowej sekcji
    zwłok wycinane są wszystkie części ciała, na które jest popyt handlarzy.
    https://x.com/_JustMr__/status/1798320092247117908 video
    lub
    https://www.rp.pl/film/art5946601-mroczny-handel-cze
    sciami-ciala-w-tvp-1